[Gelistirici] grub2

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
29 Ara 2010 Çar 10:52:23 EET

Çarşamba 29 Aralık 2010 günü (saat 10:37:22) Serdar Dalgic şunları yazmıştı:
> Standart kullanıcıların hepsi tek bi linux dağıtımı kurup onu mu
> kullanıyor yani? Ya da bootloader'ında birden fazla linux ekli olan
> kullanıcı sayısı o kadar az mı?
Ben sayıları az demedim, standart kullanıcı kategorisine girmez dedim. Kim
belirliyor standart kullanıcı tanımını ? (Evet, istediğim gibi soru işaretini
yine ayrı yazdım. Tamam devlet dairesinde çalışıyoruz ama sözleşmemde Türkçe
imlâ kurallarına uyacağım diye bir madde yok çok şükür.)

> Abi niye inatla dahi anlamına gelen de/da'yı bitişik yazıyorsun?
> Hakikaten merak ediyorum :)
İnsanın başına ne gelirse..

> falan, bi fikir vermesi açısından (=
TDK kesildiniz başıma.. İş yapın iş..