[Gelistirici] grub2

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
29 Ara 2010 Çar 10:37:22 EET

On Wed, 29 Dec 2010 10:23:38 +0200
Gökmen Göksel <gokmen at pardus.org.tr> wrote:

> Çarşamba 29 Aralık 2010 günü (saat 10:12:14) Türker Sezer şunları yazmıştı:
> Standard bir kullanıcı tanımı içerisine "iki tane linux dağıtımı kurup
> bunların ikisini de kullanmaya çalışan kullanıcı" giriyor mu ?

Standart kullanıcıların hepsi tek bi linux dağıtımı kurup onu mu
kullanıyor yani? Ya da bootloader'ında birden fazla linux ekli olan
kullanıcı sayısı o kadar az mı?

Çözüm önerisi için ben de İbrahim'in dediği gibi Fatih'in chainloader
stayla çözümünü destekliyorum. Grub2 gerçekten PITR.

> Bende Fatih'e katılıyorum.

Abi niye inatla dahi anlamına gelen de/da'yı bitişik yazıyorsun?
Hakikaten merak ediyorum :)

http://www.dahianlamindakideayriyazilir.com/
http://img146.imageshack.us/img146/1279/33440458611075072665265.jpg
http://m.friendfeed-media.com/b57f0d5c980757fe304de9abae3886c499db7938