[Gelistirici] grub2

Serdar Dalgic serdar at pardus.org.tr
29 Ara 2010 Çar 11:02:31 EET

On Wed, 29 Dec 2010 10:52:23 +0200
Gökmen Göksel <gokmen at pardus.org.tr> wrote:

> Çarşamba 29 Aralık 2010 günü (saat 10:37:22) Serdar Dalgic şunları yazmıştı:
> Ben sayıları az demedim, standart kullanıcı kategorisine girmez dedim. Kim
> belirliyor standart kullanıcı tanımını ? (Evet, istediğim gibi soru işaretini
> yine ayrı yazdım. Tamam devlet dairesinde çalışıyoruz ama sözleşmemde Türkçe
> imlâ kurallarına uyacağım diye bir madde yok çok şükür.)

Sözleşmende küfür etmemen de özellikle belirtilmiyor ama listede ulu
orta küfür etmiyorsun :)

Standart kullanıcıyı tanımlamak pek mümkün değil, sen bu şegıl
kullanırsın, şu bayan bu şegil, herkezin özgürlüğü bidir!.. Ama bu
şekilde kullanan yoktur şeklinde varsayım yapmayalım diyorum,
harcayacağımız emeğe değecek bir iş insanları grub2'sel sorunlardan
kurtarmak.

> İnsanın başına ne gelirse..

> TDK kesildiniz başıma.. İş yapın iş..

Geliştirme yaptığın, iletiştiğin dile saygı babında söylüyorum, yoksa
dil faşistliği yapmak değil niyetim. Bir nevi sosyal sorumluluk olarak
algıla kuzucigim ;)

--
Serdar Dalgic <serdar at pardus.org.tr>