[Gelistirici] Comar model ve bacaklarının ayrı bir paket ile sunulması

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
21 Ara 2010 Sal 10:47:26 EET

Salı 21 Aralık 2010 günü (saat 10:30:37) Bahadır Kandemir şunları yazmıştı:
> Paket güncellemesi yapma ve release artırma gereksinimi, betikleri paket
> ile dağıtmamak için geçerli bir sebep değil.

> Grub yerine Grub-COMAR paketi ile dağıtılması bir paketin güncellenmesi ve
> "release artırılması" ihtiyacını ortadan kaldırmayacak.
Grub paketinin daha az release edilmesini sağlayacak.

> "Az paket güncellensin" dediğin halde getirdiğin (ya da ısrarım yüzünden
> kabul ettiğin) çözümler az paket güncellenmesini sağlamıyor.
Bahadır, söylediklerimi farklı bir şekilde lanse etmenden bıktım; "az paket
güncellensin" demedim; asıl işi başka olan bir paket (grub paketi örneğin) az
güncellensin dedim.

> Sadece Fatih Aşıcı'nın PM-COMAR-PiSi arasındaki bağımlılık cehennemine bir
> çare bulunması mimari değişikliği için geçerli bir sebep.
En azından biraz gelişme var.

--
Gökmen Göksel