[Gelistirici] Comar model ve bacaklarının ayrı bir paket ile sunulması

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
21 Ara 2010 Sal 10:30:37 EET

21 Aralık 2010 Salı günü (saat 09:59:46) Gökmen Göksel şunları yazmıştı:
> ~ Biraz önce Grub paketinden çıkan Boot.Loader bacağı için yaptığım
> değişiklikleri sistemlere yansıtabilmek için Grub paketinin release'ini
> arttırdım, toplamda 91 release var ve bu releaselerin 37 si sadece
> Boot.Loader bacağı için yapılmış. ~

Paket güncellemesi yapma ve release artırma gereksinimi, betikleri paket ile
dağıtmamak için geçerli bir sebep değil.

> ~ Yollamadan önce Gökçen'in önerisini okudum ki (bir önceki threadde yine)
> bu öneri bile şu an için yeterli olabilir; model ve policy dosyaları yine
> Comar ile dağıtılsın ki bu da zaman zaman sorun yaratacak fakat betikler
> ayrı paketler halinde dağıtılsın ~

Grub yerine Grub-COMAR paketi ile dağıtılması bir paketin güncellenmesi ve
"release artırılması" ihtiyacını ortadan kaldırmayacak.

"Az paket güncellensin" dediğin halde getirdiğin (ya da ısrarım yüzünden kabul
ettiğin) çözümler az paket güncellenmesini sağlamıyor.

Sadece Fatih Aşıcı'nın PM-COMAR-PiSi arasındaki bağımlılık cehennemine bir
çare bulunması mimari değişikliği için geçerli bir sebep.