[Gelistirici] Comar model ve bacaklarının ayrı bir paket ile sunulması

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
21 Ara 2010 Sal 09:59:46 EET

Selamlar,

Bir önceki thread ısrarlı bir şekilde farklı bir yöne ilerlediğinden ve
geleneksel Pardus Geliştirici Listesi Threadlerinden biri olma yönünde
ilerlediğinden sadece konuya yorumlarınızı yazmanız için ayrı bir threade
geçelim dedim;

Önerimi tekrarlıyorum;

Paketler ile dağıtılan çomar bacakları ve comar paketi ile dağıtılan
model/policy dosyaları için ilgili çomar bacağını ifade eden başka bir paket
oluşturalım (örn. backend-boot-loader.xx.pisi) ve gerekli uygulamalara bu
paketler için bağımlılık yazalım.

Bu önerime Onur ve Fatih (Aşıcı/Arslan) destek verdiler bir önceki threade
göre, Bahadır karşı çıkıyor; sebeplerini bir önceki threadde bulabilirsiniz.

~ Biraz önce Grub paketinden çıkan Boot.Loader bacağı için yaptığım
değişiklikleri sistemlere yansıtabilmek için Grub paketinin release'ini
arttırdım, toplamda 91 release var ve bu releaselerin 37 si sadece Boot.Loader
bacağı için yapılmış. ~

Ben önerimi son kez tekrarlıyorum (bir kez olsun bu listeden bir sonuç
çıkabilsin diye) ve konu ile ilgili olan herkesin fikrini belirtmesini rica
ediyorum.

~ Yollamadan önce Gökçen'in önerisini okudum ki (bir önceki threadde yine) bu
öneri bile şu an için yeterli olabilir; model ve policy dosyaları yine Comar
ile dağıtılsın ki bu da zaman zaman sorun yaratacak fakat betikler ayrı
paketler halinde dağıtılsın ~

--
Gökmen Göksel