[Gelistirici] Çomar ve Yanlışlar

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
20 Ara 2010 Pzt 12:07:10 EET

Pazartesi 20 Aralık 2010 günü (saat 11:58:53) Bahadır Kandemir şunları
yazmıştı:
> Backend betiklerini elden geçirip ÇOMAR bağımsız modüller hale getirmek,
> ÇOMAR betikleride bu modülleri kullanmak ve KAuth için de benzer bir yol
> izlemek yeterli diyorsun, haklısın da, bunu şimdi de yapabiliriz, ÇOMAR'la
> ilgisi yok ki bunun.
>
> Ortak kodları pardus-python içine koymamızın sebebi bu, birşeyler yapmak
> için ÇOMAR'ın ölmesini ya da değişmesini beklemeye gerek yok.
Baştan beri söylediğim şey bu değil Bahadır, pardus-python'un içine koyduğunda
da Çomar ile ilgili bahsettiğim sorunlar yaşanacak, çözüm küçük parçalara
bölmek ve ayrı ayrı dağıtmak/geliştirmek.

> Hangisi doğru? Vazgeçelim mi, vazgeçmeyelim mi?
İkisi de, çünkü ikisi de farklı şeylerin altına yazıldı, tam medya çalışanı
gibisin.

> 20 Aralık 2010 Pazartesi günü (saat 11:53:32) Gökmen Göksel şunları
yazmıştı:
Bu Çomar'ı şu anda adam akıllı kullanabilmek için.

> 20 Aralık 2010 Pazartesi günü (saat 11:36:08) Gökmen Göksel şunları
yazmıştı:
Bu vazgeçme managerların başka dağıtımlarda kullanılması için, bizim dağıtım
için değil.

Sende ne yazdığımı adın gibi biliyorsun ya neyse.

--
Gökmen Göksel