[Gelistirici] Çomar ve Yanlışlar

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
20 Ara 2010 Pzt 11:58:53 EET

20 Aralık 2010 Pazartesi günü (saat 11:53:32) Gökmen Göksel şunları yazmıştı:
> KAuth'a geçmek için herhangi bir şey yapmayacağız ki ? Bacakların dönüş
> değerlerini KAuth için düzenleyeceğiz sadece, kaldı ki KAuth ile
> kullanılabilecek seviyeye indirdikten sonra başka _olası_ bir yetkilendirme
> teknolojisine geçirmek çok basit olacaktır.
>
> - Lütfen son cümlemi baz alarak ama başta KAuth demiştin, şimdi argüman
> değiştiriyorsun diye yazma, sadece örnek o, ilk hedef Comar'ın
> parçalanması, ikincisi de KAuth kullanılabilecek hale getirerek (yeni bir
> branch altında belki) diğer dağıtımlarda kullanılabilir hale getirilmesi.

Backend betiklerini elden geçirip ÇOMAR bağımsız modüller hale getirmek, ÇOMAR
betikleride bu modülleri kullanmak ve KAuth için de benzer bir yol izlemek
yeterli diyorsun, haklısın da, bunu şimdi de yapabiliriz, ÇOMAR'la ilgisi yok
ki bunun.

Ortak kodları pardus-python içine koymamızın sebebi bu, birşeyler yapmak için
ÇOMAR'ın ölmesini ya da değişmesini beklemeye gerek yok.

--

Hangisi doğru? Vazgeçelim mi, vazgeçmeyelim mi?

20 Aralık 2010 Pazartesi günü (saat 11:53:32) Gökmen Göksel şunları yazmıştı:
> Vazgeçmeyelim diye bunları yapalım diyorum zaten, Çomar'dan vazgeçmiyoruz,
> sadece süreci daha küçük parçalara bölüyoruz.

20 Aralık 2010 Pazartesi günü (saat 11:36:08) Gökmen Göksel şunları yazmıştı:
> Bu yazdığın ilk aşamaydı, ikincisi de Çomar'ı ortadan kaldırmak.

Bahsettiğim tutarsızlık bu.