[Gelistirici] Çomar ve Yanlışlar

Gökmen Göksel gokmen at pardus.org.tr
20 Ara 2010 Pzt 11:53:32 EET

Pazartesi 20 Aralık 2010 günü (saat 11:41:15) Bahadır Kandemir şunları
yazmıştı:
> Sürüm çıkarma adımlarını minimuma indirmek gerek, doğru. Ama DBus+Polkit
> böyle olmasını gerektiriyor.
>
> API kırınca RevDepUpdate yazmaktan sıkıldığımız bir gün de PiSi'den
> vazgeçecek miyiz?
>
> Kendi NM'mizi attık, sabit IP kullanamadığımız bir NM'miz var; herkese
> manager'larımızı kullanabilsin diyoruz ama KDE bağımlı KAuth'a yöneliyoruz;
> PackageKit'e geçecekken vazgeçiyoruz...
KAuth'a geçmek için herhangi bir şey yapmayacağız ki ? Bacakların dönüş
değerlerini KAuth için düzenleyeceğiz sadece, kaldı ki KAuth ile
kullanılabilecek seviyeye indirdikten sonra başka _olası_ bir yetkilendirme
teknolojisine geçirmek çok basit olacaktır.

- Lütfen son cümlemi baz alarak ama başta KAuth demiştin, şimdi argüman
değiştiriyorsun diye yazma, sadece örnek o, ilk hedef Comar'ın parçalanması,
ikincisi de KAuth kullanılabilecek hale getirerek (yeni bir branch altında
belki) diğer dağıtımlarda kullanılabilir hale getirilmesi. -

> Olmadı deyip atmaktan ne zaman vazgeçeceğiz?
Vazgeçmeyelim diye bunları yapalım diyorum zaten, Çomar'dan vazgeçmiyoruz,
sadece süreci daha küçük parçalara bölüyoruz.

--
Gökmen Göksel