[Gelistirici] 2011'e yeni dillerin eklenmesi

H. İbrahim Güngör ibrahim at pardus.org.tr
14 Ara 2010 Sal 10:32:35 EET

On Tue, 14 Dec 2010 10:23:48 +0200
Koray Löker <loker at pardus.org.tr> wrote:

> Bu konuda yıllar önce konmuş somut rakam hedefleri vardı, arayıp
> bulamadım. Bulunca tekrar yazacağım.

Ah şu belgelendirme :(

> Sadece şunu hatırlatmak istedim, çeviri listesine yazarak "Yalı'yı
> tekrar haber alana kadar çevirmeyin, bir yazımı bitsin, çift dikiş
> olmasın" ricasında bulundum. Belki bazı çevirmenler bunu bekliyordur.
> Ben de değişik adreslere (bu liste başta) sorarak feedback istedim. Cuma
> günü son halini vermeyi umuyorum. dolayısıyla Kurumsal 2'nin ikinci
> betasından önce Yalı'nın string freeze'i hatta muhtemelen çevirilerinin
> de bir bölümü son haliyle bitmiş olur. Sonrasında değerlendirmek daha
> doğru...

Ben de aynı şeyi dedim aslında. String Freeze'e girdiğimizde zaten özgün
metinler sabitlenecek. Çevirmenlere de *uyarı* niteliğinde mail atacağım
çeviri oranınız eşiğin altında diye. Translation freeze bittiğinde belli
olacak hangi dillerin dağıtıma gireceği.

Rusça ve Macarca son zamanlarda aktif olarak çevirilen ve
çevirmenleri tarafından da her şartta "ne zaman geliyor Rusça/Macarca
desteği?" şeklinde desteğin verileceği günü bekleyen diller. Bu dillerin
desteğini her halükarda açmak istiyorum ki şu anda %70 ve üzerindeler zaten.

--
H. İbrahim Güngör <ibrahim () pardus ! org ! tr>