[Gelistirici] 2011'e yeni dillerin eklenmesi

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
14 Ara 2010 Sal 13:00:16 EET

14 Aralık 2010 Salı günü (saat 08:11:52) H. İbrahim Güngör şunları yazmıştı:

> Yeni diller (çeviri oranı %70 ve üzeri olan yeniler): Rusça ve Macarca.
> Macarca'nın dil kodlarını vs. bilmiyorum şu an, onu öğrendikten sonra
> desteği verelim. Rusça'nın dil kodları vs. Nikolay (Rus çeviri ekibi
> koordinatörü) vermişti devel listesinde.
>
> Devel listesine Rusça ile ilgili bir thread açmıştım zamanında. Onur'dan
> başka yanıt veren olmadı. Rusça çeviri ekibi, 2011'de Rusça desteğini
> görmek için can atıyor. Rusça ile ilgili tartışmayı oradan götürelim.
> Çevirmenlerin bazıları o listeyi de okuyor çünkü.

> +1

Sürüm takvimize[1] göre 19 Aralık'ta 2011'de destekleyeceğimiz dillere karar
vereceğiz dedik ama bu biraz yanlış oldu zira, translation freeze'e kadar,
oranlar ve dahil/hariç edilebilecek diller değişebilir. Bu freeze'i
yoksayabiliriz, mühim olan translation freeze.

Son durumda, 12 Ocak olarak belirlediğimiz translation freeze tarihi
geldiğinde, çeviri oranlarına bakarak atılacaklara ve ekleneceklere karar
veririz.

[1] http://developer.pardus.org.tr/releases/2011/schedule.html

--
Gökçen Eraslan