[Gelistirici] 2011'e yeni dillerin eklenmesi

Koray Löker loker at pardus.org.tr
14 Ara 2010 Sal 10:23:48 EET

H. İbrahim Güngör wrote On 14-12-2010 10:11:
> +1. Çeviri oranı %70 ve üzeri dilleri desteklemek gibi farazi bir oran var
> aklımda. KDE; kdelibs, kdebase gibi temel bileşenlerinin çeviri
> oranlarının -en son baktığımda- %75 ve üzeri olan dilleri destekliyor. Bizim
> toplamda 2000 çevrilecek string sayımız var. %70 i çevirmenler için çok
> yüksek bir oran değil bence. Bu oranın altında kalan tüm dillerin ekiplerini,
> String freeze'e girdiğimizde<translators>  listesine bir mail atarak
> uyarabiliriz şu diller şu sebeplerden dolayı dışarıda kalacak diye.

Bu konuda yıllar önce konmuş somut rakam hedefleri vardı, arayıp
bulamadım. Bulunca tekrar yazacağım.

Sadece şunu hatırlatmak istedim, çeviri listesine yazarak "Yalı'yı
tekrar haber alana kadar çevirmeyin, bir yazımı bitsin, çift dikiş
olmasın" ricasında bulundum. Belki bazı çevirmenler bunu bekliyordur.
Ben de değişik adreslere (bu liste başta) sorarak feedback istedim. Cuma
günü son halini vermeyi umuyorum. dolayısıyla Kurumsal 2'nin ikinci
betasından önce Yalı'nın string freeze'i hatta muhtemelen çevirilerinin
de bir bölümü son haliyle bitmiş olur. Sonrasında değerlendirmek daha
doğru...

--
Koray Löker
<--/ Özgürlük İçin... http://www.pardus.org.tr /-->