[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2 - Merge from devel/programming/language/php/PEAR-MDB...

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
31 Ağu 2010 Sal 15:39:15 EEST

31 Ağustos 2010 15:28 tarihinde Ahmet AYGÜN <me at ahmetaygun.net> yazdı:
> Merhaba,

> Cevabı açık olan sorular olsaydı camia listesinde "kimler hangi kararları
> alacak" minvalinde konuları konuşmazdık kanımca :)

Camia listesinde paket nasıl alınacak, nasıl çıkarılacak konuları mı
tartışılıyor? Sanki farklı listeleri okuyoruz ya da aynı listeden
alakasız şeyler anlamışız.

> Kılavuzlar [1] arasında göremediğim için sormuş oldum, affola.

Ben göstereyim o zaman: [2].

Gerçekten bu konuda bir tartışma olduğunun bile farkında değilim. Ne
katıldığım toplantıda ne de camia listesinde kimse paket alma/çıkarma
konularından bahsetmedi.

[2] http://developer.pardus.org.tr/guides/packaging/package-review-process.html

---
Necdet Yücel