[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2 - Merge from devel/programming/language/php/PEAR-MDB...

Ahmet AYGÜN me at ahmetaygun.net
31 Ağu 2010 Sal 15:28:21 EEST

Merhaba,

31 Ağustos 2010 15:17 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> yazdı:

> Bunlar cevabı çok açık olan sorular değil mi?

Cevabı açık olan sorular olsaydı camia listesinde "kimler hangi kararları
alacak" minvalinde konuları konuşmazdık kanımca :)

> Depoya paket eklenirken bir review süreci var. Çıkarırken de sürüm
> yöneticisi son kararı
> veriyor.

Kılavuzlar [1] arasında göremediğim için sormuş oldum, affola.

> Bu durumda ise "acaba çıkarılsın mı" diye konuşulan paketler var. O
> paketlerin güncellemesi çıkmış. Ben bunları güncellediğimde hata mı
> etmiş oluyorum? Ayrıca silelim dense benim yaptığım güncellemenin buna
> bir etkisi olur mu? Güncelleme yapmak için tartışmanın sonucunu
> beklememe gerek yok herhalde.

Estağfurullah ben hata ettiniz demediğim gibi sadece yanlış anlamışsınız
dedim.

[1] http://developer.pardus.org.tr

<http://developer.pardus.org.tr/>Sevgiler
--