[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2 - Merge from devel/programming/language/php/PEAR-MDB...

Ahmet AYGÜN me at ahmetaygun.net
31 Ağu 2010 Sal 15:52:59 EEST

Merhaba,

31 Ağustos 2010 15:39 tarihinde Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com> yazdı:

> Camia listesinde paket nasıl alınacak, nasıl çıkarılacak konuları mı
> tartışılıyor? Sanki farklı listeleri okuyoruz ya da aynı listeden
> alakasız şeyler anlamışız.

Camia listesini çıkartalım, özür diliyorum karıştırdığım için.

Konumuza bakalım: depodan paket çıkarmak istiyorum, bugüne kadar yazılan
hiçbir politika ve belgemizde bunun kuralını göremedim. Listede konuştuk,
Gökmen bunu hatırlatmak için e-posta attı ve "karar alınmadı" itirazı ile
karşılaştı. Kararı kim alacak diye soruyorum "sürüm yöneticisi" diyorsunuz,
neye dayanarak diyorum, gösterdiğiniz belgede yazmıyor. Doğal olarak ben de
soruyorum bu konunun karar süreci nasıl işler, karar almak için neye
ihtiyacımız var?
Kararı sürüm yöneticisi alacaksa neden listeye yazıyor, listede tartışıyoruz
ki?

> Ben göstereyim o zaman: [2].
> [2]
> http://developer.pardus.org.tr/guides/packaging/package-review-process.html

Orada da paket silmek ile alakalı bir kural/politika, "kararı sen al"
maddesi yok maalesef.

Sevgiler
--
Ahmet AYGÜN