[Gelistirici] 2009/stable/programming/language/php/PEAR-MDB2 - Merge from devel/programming/language/php/PEAR-MDB...

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
31 Ağu 2010 Sal 15:17:39 EEST

Selamlar,

31 Ağustos 2010 15:04 tarihinde Ahmet AYGÜN <me at ahmetaygun.net> yazdı:

> Karar nasıl çıkabilir ki?
> Ortada karar alma yetkisine sahip kim var?
> Karar almak için kaç görüş daha almak lazım?
> Karar nasıl alınır?

Bunlar cevabı çok açık olan sorular değil mi? Depoya paket eklenirken
bir review süreci var. Çıkarırken de sürüm yöneticisi son kararı
veriyor.

Bu durumda ise "acaba çıkarılsın mı" diye konuşulan paketler var. O
paketlerin güncellemesi çıkmış. Ben bunları güncellediğimde hata mı
etmiş oluyorum? Ayrıca silelim dense benim yaptığım güncellemenin buna
bir etkisi olur mu? Güncelleme yapmak için tartışmanın sonucunu
beklememe gerek yok herhalde.

iyi çalışmalar

---
Necdet Yücel