[Gelistirici] 2011 contrib

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
28 Ağu 2010 Cmt 00:54:01 EEST

2010/8/27 Necdet Yücel <necdetyucel at gmail.com>:
> Contrib deposu 2008'den 2009'a nasıl taşındı
> hatırlamıyorum ama şimdi 2009'dan 2011'e taşımanın nasıl olacağına
> karar versek iyi olur.

2008/devel'i 2009/devel olarak kopyalamıştık sanırım.

> Contrib 2009/devel'i 2011/devel olarak
> kopyalayıp paketlenmeyenlerin hepsini atacak mıyız?

Bu sefer 2009/stable'ı 2011/devel olarak alsak 2009'da depoya girmemiş
paketler kendiliğinden elenmiş olur. Bir nevi doğal seçilim.

> kde3, qt3
> bağımlılığı olan paketleri (şimdi olduğu gibi) stable'a almadan
> devel'de tutacak mıyız? Bence tutmayalım.

Bunlar gibi "paketlenmeyeceği kesin olanları" da depoyu kopyalar
kopyalamaz silelim bence.

> Contrib/2009/devel deposunda paketçisi Pardus olan 339 paket var.
> Bence sahiplenen bir geliştirici olmayacaksa contrib/2011'e almayalım
> bunları.

Arada sık kullanılan fakat son zamanlarda sahipsiz kalmış paketler de
olmalı. Böyle kesin bir yaklaşım sağlıklı olmayabilir.

--
Türker Sezer