[Gelistirici] 2011 contrib

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
31 Ağu 2010 Sal 09:45:50 EEST

Cuma 27 Ağustos 2010 günü (saat 00:53:46) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,
>
> 2011 alfa aşamasına geldiğine göre belki de contrib deposu hakkında
> konuşmaya başlayabiliriz. Contrib deposu 2008'den 2009'a nasıl taşındı
> hatırlamıyorum ama şimdi 2009'dan 2011'e taşımanın nasıl olacağına
> karar versek iyi olur. Contrib 2009/devel'i 2011/devel olarak
> kopyalayıp paketlenmeyenlerin hepsini atacak mıyız?

2009/stable -> 2011/devel şeklinde aktaralım derim ben. Türker'e katılıyorum.

Ertan'ın dediği paket sahipliklerinin farklı olması problemine karşı da bir
betikle farklı paketleri çıkarıp bir listeye atarız, 2011/devel'e aktarmadan
önce bu listede olup olmadıklarına bakar, öyle aktarırırz.

> kde3, qt3
> bağımlılığı olan paketleri (şimdi olduğu gibi) stable'a almadan
> devel'de tutacak mıyız? Bence tutmayalım.

2011 stable ne zaman açılır bilmiyorum, ama 2011 stable deposu açılana kadar
bu paketleri 2011 devel'e almayalım. "Paketlenmeyeceği kesin" olduklarına dair
bir karar alırsak (daha doğrusu bunun bir adını koyarsak) da 2011'e hiç
almayalım. (Listede bunun üzerine konuşmuş muyduk, hatırlayamadım şimdi.)

> Contrib/2009/devel deposunda paketçisi Pardus olan 339 paket var.
> Bence sahiplenen bir geliştirici olmayacaksa contrib/2011'e almayalım
> bunları.

Sahiplenildiği sürece 2011'e alma taraftarıyım ben de. 2011'de mümkün
olduğunca az miktarda sahipsiz paket kalmalı. 2011'de ilgili programın
eksikliğini çeken, ya da hata kapatmak v.s. için o programın 2011'e
geçirilmesi işini üstlenen geliştirici de üşenmeden paketi üzerine alsın bir
zahmet :)

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux