[Gelistirici] 2011 contrib

ertan ert976 at gmail.com
27 Ağu 2010 Cum 02:02:35 EEST

26 Ağustos 2010 Perşembe günü (saat 21:53:46) Necdet Yücel şunları yazmıştı:
> Selamlar,

>Contrib deposu 2008'den 2009'a nasıl taşındı hatırlamıyorum ama şimdi
>2009'dan 2011'e taşımanın nasıl olacağına karar versek iyi olur.

Stable dan devel e aktarılmıştı diye hatırlıyorum. Fakat o zaman şöyle bir
sorun çıkıyor. Paket sorumluğu develde bırakıldığı için bu işlemi tekrar
yapmak gerekiyor.

> Bence sahiplenen bir geliştirici olmayacaksa contrib/2011'e almayalım
> bunları.

Sahiplenilmeyen paketler devel de paketçisi Pardus olarak kalsın. Daha sonra
bakımını yapmak için üstlenen çıkabilir. O kadar emek heba olmasın.

Saygılarımla
Ertan Argüden