[Gelistirici] Python modüllerinin isimlendirilmesi

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
22 Ağu 2010 Paz 00:03:19 EEST

On 21.Ağu.2010, at 23:16, Necdet Yücel wrote:
> adresinde hem pigment hem de pigment-python bulunuyor. Hem olmasa ne
> farkeder? Projenin geliştiricisi ona pigment-python adını vermişse biz
> neden değiştirelim python-pigment diye? python-pigment-python da pek
> acayip duruyor.

Hocam bu pigment paketinde bir acayiplik var sanki. Kodlara bakıyorum C, örneklere bakıyorum C örneği hepsi. Diğer dağıtımlara bakıyorum python bağımlılığı yazmamış adamlar. Diğer taraftan da düşünüyorum pigment python'sa pigment-python ne işe yarıyor?

Çok detaylı araştırmadığım için bilmiyorum ama eğer bir yanlışlık yoksa, ben ilk defa böyle bir durumla karşılaşıyorum. Ben X diye bir kitaplığı python dilinde yazacak olsam, python desteğini de zaten getirmiş olurdum. Mesela gtk C ile yazıldığı için gtk'nin ayrıca C bindingi yok veya qt C++ ile yazıldığı için qt'nin ayrıca C++ bindingi yok.