[Gelistirici] Python modüllerinin isimlendirilmesi

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
22 Ağu 2010 Paz 00:19:31 EEST

22 Ağustos 2010 00:03 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> yazdı:
> Hocam bu pigment paketinde bir acayiplik var sanki. Kodlara bakıyorum C, örneklere bakıyorum C örneği hepsi. Diğer dağıtımlara bakıyorum python bağımlılığı yazmamış adamlar. Diğer taraftan da düşünüyorum pigment python'sa pigment-python ne işe yarıyor?

bu örneğe çok takılmamak lazım bence. Benim dediğim bir paketin adının
sonunda python geçiyorsa adı öyle kalsın.

İlk defa karşılaşılan bir şey olmadığı da açıktır herhalde. Depoda şunlar var:

geoip-python
gnome-python
gst-python
notify-python

bu paketlerin adını değiştirirsek arayan nasıl bulacak? Bu isimleri
python-notify-python gibi yapmak da iyi fikir değil gibi.

---
Necdet Yücel