[Gelistirici] Python modüllerinin isimlendirilmesi

Necdet Yücel necdetyucel at gmail.com
21 Ağu 2010 Cmt 23:16:04 EEST

21 Ağustos 2010 22:44 tarihinde Gökmen Görgen <gkmngrgn at gmail.com> yazdı:
> Ben tam ne demek istediğinizi anlamadım. pigment'in kodları C, haliyle konu dışı. pigment-python da demin bahsettiğimiz mevzuyla ilgili. Bileşen diye kastettiğim şeyse bizdeki bileşenler. pigment adında bileşenimiz olduğunu mu söylüyorsunuz hocam?

https://svn.pardus.org.tr/contrib/2009/devel/programming/language/python/

adresinde hem pigment hem de pigment-python bulunuyor. Hem olmasa ne
farkeder? Projenin geliştiricisi ona pigment-python adını vermişse biz
neden değiştirelim python-pigment diye? python-pigment-python da pek
acayip duruyor.

Ben projenin adında -python varsa öyle kalsın derim.

---
Necdet Yücel