[Gelistirici] Freenode.net - #pardus ve #pardus-devel kanalları

Ali Işıngör isingor at gmail.com
16 Ağu 2010 Pzt 01:43:55 EEST

2010/8/16 Türker Sezer <turkersezer at tsdesign.info>

> gönderirseniz
>
> Merhabalar,
>
> Mesajı ilk gördüğümde merak etmiştim, sustuydum, sormadıydım fakat
> şimdi sormak gerekti.
>
> #pardus kanalının access listesini değiştirmek niye gerekti durup
> dururken? Yeni gelenleri listeye eklemek, eksikleri tamamlamak gerekti
> desek, varolanları neden, neye göre siliyoruz?

Varolanlar silinmedi.

Benim de yaptığım benzer bir itiraz sonrasında, Bahadır o ilk e-postayı
attıktan birkaç dakika sonra, eski listeyi aynen yerine koydu. Bahadır'ın
yapmaya çalıştığı, odadaki yetkilere çeki düzen vermekten ibaret.

Olumlu düşünelim, bu işlem sonrasında geliştiricilerin IRC'ye daha fazla
gelmelerini umut edelim...

Ali Işıngör