[Gelistirici] Freenode.net - #pardus ve #pardus-devel kanalları

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
16 Ağu 2010 Pzt 01:55:35 EEST

> #pardus kanalının access listesini değiştirmek niye gerekti durup
> dururken? Yeni gelenleri listeye eklemek, eksikleri tamamlamak gerekti
> desek, varolanları neden, neye göre siliyoruz?

Jabber'da konuştuk, buraya da not düşeyim de cevapsız kalmış gibi görünmesin.

Silmiyorum. Sorgusuz sualsiz kanaldan atma işlemi yapan biri fena halde
canımı sıkınca son girişimden bu yana hatırlamadığım 2 kişiyi listeden
çıkarırken (sonradan kim oldukları anlaşışdı) Kenan Pelit arada kaynamış,
ekledim tekrar.

Listede değişiklik yok, benim girmem dışında. Nick düşmüş, pek üzüldüm.