[Gelistirici] Freenode.net - #pardus ve #pardus-devel kanalları

Türker Sezer turkersezer at tsdesign.info
16 Ağu 2010 Pzt 01:07:17 EEST

2010/8/15 Bahadır Kandemir <bahadir at pardus.org.tr>:
> Selamlar,
>
> Kanalın erişim listesini düzenliyorum, IRC'deki isimlerinizi gönderirseniz
> sevinirim.

Merhabalar,

Mesajı ilk gördüğümde merak etmiştim, sustuydum, sormadıydım fakat
şimdi sormak gerekti.

#pardus kanalının access listesini değiştirmek niye gerekti durup
dururken? Yeni gelenleri listeye eklemek, eksikleri tamamlamak gerekti
desek, varolanları neden, neye göre siliyoruz?

Camia listesindeki tartışmalar sonrası bu işlemi yapsak, kimlerin
access'i olup olmayacağını netleştirdik, ona göre yeniden düzenliyoruz
derdik ama şu an yapıyor olmamızın başka bir sebebi var sanırım?

--
Türker

--
Türker Sezer