[Gelistirici] iş takip aracı ve gelişmeler

Serdar Dalgıç serdar at pardus.org.tr
11 Ağu 2010 Çar 09:23:19 EEST

Çarşamba 11 Ağustos 2010 günü (saat 08:59:58) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> 10 Ağustos 2010 Salı günü (saat 18:18:01) Ali Işıngör şunları yazmıştı:
>
> Bundan emin değilim ben, yani tracker.pardus.org.tr adresini görüp gelen
> son kullanıcının da iş takibi için kullanacağımız sisteme hata
> açabilmesini doğru bulmuyorum. Geliştirici/katkıcıların raporlayıcı
> olabilmeleri elbette mantıklı ama üye olan herkesin değil.

+1, ben şahsen karşıyım da. Hata takip sistemi değil ki bu, iş takip sistemi..
Hata takip sistemindeki dummy hata girişleriyle bile baş ederken sorun
yaşıyoruz, böyle bir yapı iş takip sisteminin önünü tıkayacaktır.

--
- Serdar Dalgic
TUBITAK/UEKAE - Pardus GNU/Linux