[Gelistirici] iş takip aracı ve gelişmeler

Gökçen Eraslan gokcen at pardus.org.tr
11 Ağu 2010 Çar 08:59:58 EEST

10 Ağustos 2010 Salı günü (saat 18:18:01) Ali Işıngör şunları yazmıştı:
> Üye olan herkesin otomatik olarak reporter/raporlayıcı yetkileriyle
> donanmasını sağlarsan iyi edersin. Redmine'da tek tıklık bir ayar bu.

Bundan emin değilim ben, yani tracker.pardus.org.tr adresini görüp gelen son
kullanıcının da iş takibi için kullanacağımız sisteme hata açabilmesini doğru
bulmuyorum. Geliştirici/katkıcıların raporlayıcı olabilmeleri elbette mantıklı
ama üye olan herkesin değil.

--
Gökçen Eraslan