[Gelistirici] iş takip aracı ve gelişmeler

Bahadır Kandemir bahadir at pardus.org.tr
11 Ağu 2010 Çar 09:25:36 EEST

Çarşamba 11 Ağustos 2010 günü (saat 08:59:58) Gökçen Eraslan şunları yazmıştı:
> 10 Ağustos 2010 Salı günü (saat 18:18:01) Ali Işıngör şunları yazmıştı:
>
> Bundan emin değilim ben, yani tracker.pardus.org.tr adresini görüp gelen
> son kullanıcının da iş takibi için kullanacağımız sisteme hata
> açabilmesini doğru bulmuyorum. Geliştirici/katkıcıların raporlayıcı
> olabilmeleri elbette mantıklı ama üye olan herkesin değil.

Cümlenin geri kalanına bakılırsa, aktivasyon işini hızlandırmak için önermiş
bunu Ali:

"Böylelikle hem üyeliklerimizin onaylanmasını beklemeyiz hem de
yetkilendirmelerle uğraşacak kişinin işi büyük ölçüde kolaylaşır."

Reporter ismi sorunlu sadece, öntanımlı üye grubu Watcher/vs. olsun, Reposter
ismi proje yöneticilerini ürkütüyor :)