[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Ahmet AYGÜN me at ahmetaygun.net
6 Ağu 2010 Cum 14:28:05 EEST

06 Ağustos 2010 14:16 tarihinde Fatih Aşıcı <fatih at pardus.org.tr> yazdı:

> Oradaki "developer" ile kastedilen "Pisi geliştirici". "Contributor" ise
> Pisi'nin geliştiricisi olmayıp ufak da olsa katkıda bulunmuş kişiler. Pisi
> için contributor olan başka bir projenin geliştiricisi olabilir. Örneğin
> Gökmen Göksel'in Pisi'ye ufak da olsa bir katkısı var. Kendisi, Package
> Manager'ın geliştiricisi; ama Pisi'ye katkı verenlerden biri. Pisi'nin
> AUTHORS dosyasını Pardus genelinde düşünmemek lazım.

Bahadır ve senin açıklamanla birlikte önerdiğin biçim benim için de uygundur
artık :)

> Alıntıladığın metni kim söyledi bilmiyorum; ama şahsen ben sadece
> çevirisini
> yaptığım projelerin geliştiricisi olarak görmüyorum kendimi.

Ben kendimi hala Pardus geliştiricisi olarak görmüyorum, bırakın çevirisini
yaptığım projenin geliştiricisi görmeyi. Ancak bunu kimin söylediği ile
ilgilenmemize gerek yok, "ah, bunu Ahmet söylemiş, beni/bizi/sizi bağlamaz"
dememeliyiz en nihayetinde. Bu projeye geliştirici kazanılması için
zamanında telaffuz edilen söylemlerden biri idi.

--
Ahmet AYGÜN