[Gelistirici] trunk/pisi - AUTHORS: Remove translators

Erkan Tekman tekman at pardus.org.tr
6 Ağu 2010 Cum 14:42:08 EEST

06 Ağustos 2010 Cuma 13:49:08 tarihinde Ahmet AYGÜN şunları yazmıştı:
> Esasen ayırmak bana pek güzel bir uygulama gibi gelmiyor. Benim gözümde ha
> developer ha contributor. İnsanlara demedik mi "illa kod yazmanız gerekmez,
> yerelleştirme de yapsanız geliştiricisiniz, belge de yazsanız
> geliştiricisiniz" diye? Bu güne kadar süregelen geliştirici/katkıcı
> ayrımını ve/veya ayrımı algısını göz önünde bulundurunca, bu şekilde ayrı
> ayrı yazmanın da dezavantajları olacağına inanıyorum.

Bu sözün sahibi ben olduğuma göre duruma açıklık getirmesi gereken de benim
herhalde.

O sözlerin sarfedildiği zamandan bu yana Pardus'a kod geliştirme (paket yapma
da dahil) şeklinde katkıda bulunan kişiler ile diğer şekillerde (çeviri
yaparak, doküman yazarak, test yaparak, grafik unsurları tasarlayarak, vb)
katkıda bulunan kişileri ayrı ayrı değerlendirme gereği ortaya çıktı, çeşitli
şekil ve nedenlerle (birkaç örnek vermek gerekirse geliştiricilere sağlanacak
teknik olanaklar, DPT projesi izleme komitesinde geliştiricilerin temsil
edilmesi gereği, teknik kararların verilmesi aşamasında uygulanabilecek
yöntemler vb). Bunun sonucu olarak katkıcı ve geliştiricileri ayırt edecek bir
tanımlama ve isimlendirme sistemine ihtiyaç duyduk.

Bu konuda UEKAE ekibi olarak yaptığımız taslak çalışmaları Pazar günkü Pardus
Camia Zirvesi'nde katılımcılar ile paylaşacak ve tartışmaya açacağız. Bu görüş
alışverişi sonrasında da sanal ortamda devam edecek. Öyle sanıyorum ki
Fatih'in dosyada yaptığı değişiklikler bu önerilen sisteme göre düşünülmüş.
Nihai karar farklı bir şekilde çıkarsa da bir sorun olmaz, tek commit ile
değiştirilebilir...

Saygılar,

--
Erkan Tekman