[Gelistirici] 2009/devel/network/chat/amsn - Update to 0.98.3 release, lots of bug fixing.

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
27 Nis 2010 Sal 01:15:57 EEST

On Sun, 25 Apr 2010 00:45:36 +0300
Mehmet Nur Olcay <mnurolcay at gmail.com> wrote:

> Aslında olası senaryolarda ne olabilir diye düşünüp bir kaç kişiye
> test ettirmek ve fikir almak için merge etmemiştim ben de. Madem konu
> açıldı, buradan anlatmaya çalışayım.
>
> Benim playground[1]'daki pakete göre kaynaktan  yayım numarası 28
> olan bir amsn-plugins paketi çıkacak(depodaki amsn-plugins
> 0.0_20091122, yayım 4, inşa 2) bu paket contribten pardus deposuna
> geçmiş olacak böylece ve amsn-kde obsolete olacak. Mevcut kaynaktan
> çıktığı ve varsayılan tema olacağı için amsn paketine eklediğim
> amsn-skin-oxygen de obsolete olacak.

 Bunlar için replaces yazmışsın, burası tamam

> Son durumda yapacağım şu: playground'daki halini merge edeceğim,
> kararlı depoya geçince de amsn- skin-oxygen, amsn-kde paketlerini
> obsolete işaretleyip, amsn-plugins'i de contrib'den sileceğim.

 Svn  stable a alınırken obsolete işaretlersen (distribution.xml de
en alta yazıp, paketleri de svn devel/stable dan silersen) tamamdır. Bu
değişiklikleri svn de "yapmadan önce" listeye haber verirsen contrib
deki amsn-plugins paketini 2009 farmına alayım, buildno vs. de sıkıntı
olmasın.

 iki soru;

 - amsn-skin-darkmatter ı ayırmaya gerek var mı, sürekli paket bölüp
birleştiriyoruz, ne kadar az bu işleri yaparsak o kadar iyi

 - skin-oxygen için kde bağımlılığı gerekli değil mi ?

> Biraz karışık bir durum oldu, önerisi fikri itirazı olan yoksa bu
> şekilde depoya alacağım ben.

 Yukarıdakilere göre yaparsan itirazım yoktur