[Gelistirici] 2009/devel/network/chat/amsn - Update to 0.98.3 release, lots of bug fixing.

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
25 Nis 2010 Paz 00:45:36 EEST

On Sunday 25 April 2010 00:25:08 Eren Türkay wrote:

> Oy :(( O paketler bende kurulu olmadığı için çakışmayı göremedim,
> içimden de "ne güzel sorunsuz güncelleme oldu" demiştim, yanılmışım.
> Durum biraz karışık görünyüor, az önceki commiti revert ediyorum. Şu anki
> senaryoda ne olacağını henüz bilmiyorum. Bu konuda bilgin varsa pakete
> bakabilmen çok makbüle geçecek :)

Aslında olası senaryolarda ne olabilir diye düşünüp bir kaç kişiye test ettirmek ve fikir almak için
merge etmemiştim ben de. Madem konu açıldı, buradan anlatmaya çalışayım.

Benim playground[1]'daki pakete göre kaynaktan  yayım numarası 28 olan bir amsn-plugins paketi
çıkacak(depodaki amsn-plugins 0.0_20091122, yayım 4, inşa 2) bu paket contribten pardus deposuna
geçmiş olacak böylece ve amsn-kde obsolete olacak. Mevcut kaynaktan çıktığı ve varsayılan tema
olacağı için amsn paketine eklediğim amsn-skin-oxygen de obsolete olacak.

Son durumda yapacağım şu: playground'daki halini merge edeceğim, kararlı depoya geçince de amsn-
skin-oxygen, amsn-kde paketlerini obsolete işaretleyip, amsn-plugins'i de contrib'den sileceğim.

Biraz karışık bir durum oldu, önerisi fikri itirazı olan yoksa bu şekilde depoya alacağım ben.

1. http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/mnurolcay/2009/network/chat/amsn/

---
Mehmet Nur Olcay