[Gelistirici] 2009/devel/network/chat/amsn - Update to 0.98.3 release, lots of bug fixing.

Mehmet Nur Olcay mnurolcay at gmail.com
27 Nis 2010 Sal 01:45:01 EEST

On Tuesday 27 April 2010 01:15:57 Onur Küçük wrote:

>  - amsn-skin-darkmatter ı ayırmaya gerek var mı, sürekli paket bölüp
> birleştiriyoruz, ne kadar az bu işleri yaparsak o kadar iyi

Amsn paketinin boyutunu küçültmek için ayırdım bu temayı, 5MB gibi bir boyut farkı oluyor. Daha
önceki amsn paketlerinden çıkmıyordu ve pek kullanılan bir tema da değil takip ettiğim kadarıyla.

Ayırmayalım mı ?

>  - skin-oxygen için kde bağımlılığı gerekli değil mi ?

Hayır gerekmiyor, gerekli ikonların düzenlenmiş haliyle beraber geliyor.

>  Yukarıdakilere göre yaparsan itirazım yoktur

İlgilendiğin için teşekkürler
---
Mehmet Nur Olcay