[Gelistirici] 2009/devel/network/chat/amsn - Update to 0.98.3 release, lots of bug fixing.

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
25 Nis 2010 Paz 00:25:08 EEST

On Sun, Apr 25, 2010 at 12:10:25AM +0300, Mehmet Nur Olcay wrote:
> Bu sürümde verilen tarball içinde hali hazırda depomuzda bulunan 3 paketle çakışma var. amsn-skin-
> oxygen, amsn-kde(kaynaktan çıkan adı desktop_integration) ve amsn-plugins(contribde). Bunları aynı
> kaynaktan farklı paketler şeklinde çıkarmak gerek ya da replace ile çakışmanın önüne geçmek
> gerekecek. Playground'umda bir kaç gerekli yama daha ekleyerek bir deneme yapmıştım. İstersen
> oradaki değişikliklere ve yamalara da bir göz at:
>
> http://svn.pardus.org.tr/pardus/playground/mnurolcay/2009/network/chat/amsn/

Oy :(( O paketler bende kurulu olmadığı için çakışmayı göremedim,
içimden de "ne güzel sorunsuz güncelleme oldu" demiştim, yanılmışım.
Durum biraz karışık görünyüor, az önceki commiti revert ediyorum. Şu anki
senaryoda ne olacağını henüz bilmiyorum. Bu konuda bilgin varsa pakete
bakabilmen çok makbüle geçecek :)