[Gelistirici] Pardus 2010 Staj ve GSoC Projeleri için Fikir Önerileri

cihan okyay okyaycihan at gmail.com
5 Nis 2010 Pzt 10:14:02 EEST

04 Nisan 2010 23:58 tarihinde Onur Küçük <onur at pardus.org.tr> yazdı:

>  GSOC için bana fazla "yerel bağımlı" göründü, detayları bilmiyorum ama
> biraz kolay gibi de geliyor. Bizim ofis stajı için güzel bir konu ama,
> listeye alalım derim.

GSOC fikrine bende katılıyorum. Kolaylık konusunda biraz daha araştırma
yapılıp karar verilmesi iyi olabilir gibime geliyor.
Ben eğitimlerde çıkardığım listeyi akşama yazarım yine buraya. Kesinlikle
koda müdahale edilmesi gerekilen yerlerde var.
Yani mühendis işide olabilir :P

--
Cihan OKYAY
http://cihanokyay.wordpress.com