[Gelistirici] Pardus 2010 Staj ve GSoC Projeleri için Fikir Önerileri

Ali Işıngör isingor at gmail.com
5 Nis 2010 Pzt 00:11:23 EEST

2010/4/4 Onur Küçük <onur at pardus.org.tr>

>  GSOC için bana fazla "yerel bağımlı" göründü, detayları bilmiyorum ama
> biraz kolay gibi de geliyor. Bizim ofis stajı için güzel bir konu ama,
> listeye alalım derim.

Bence de...

Bu aralar seminer için hangi liseye gitsek, konu dönüp dolaşıp KDE-edu'nun
bu tür sorunlarına geliyor. KDE-edu'da sadece dil anlamında bir
yerelleştirme sorunu değil; uygulamanın da Türkiye verileri doğrultusunda
güncellenmeye ihtiyacı var.

Özellikle KGeography ve Kalzium'da yapılabilecek zilyon tane iş var.

Ali