[Gelistirici] Comar segmentation fault problemi

Ozan Çağlayan ozan at pardus.org.tr
11 Eyl 2009 Cum 12:39:12 EEST

S.Çağlar Onur wrote:
> Ben sizin yerinizde olsam önce eğer sorun süphelendiğin gibi garbage
> collector ise önce python için garbage collector'ü disable eder ve
> testleri yapar, orada sorunu tekrarlayamazsam problemi python kardeş
> içinde arar ve pisi tarafından import edilen tüm modüllerin listesini
> çıkartır sonrada pwd modülündeki hatayı bulan test kodunda hepsini
> denerdim, buradan bir şey çıkarsa önce onu çözer (bu sefer sorunlu
> modülün import ettikleri şeklinde recursive de gidilebilir), ki bu
> sorunlar pisiyi etkilemese bile python'u etkiliyor olduğundan ve hali
> [...]

Hmm, tamam.

Bu arada şunlardan şüpheleniyorduk, denedik, gördük:

- urlgrabber progress bilgisi gönderdiğinden sürekli COMAR bu bilgiyi
paslıyordu dbus üzerinden arayüze. Bu transferi (ki bu transfer
esnasında ltrace'ten VM'in sürekli yaratılıp, kapatıldığını görmüştük)
kapattık, yine segfault'u aldık,

- python'u en son 2.6 branch'ına çektik, bir şey farketmedi.