[Gelistirici] Comar segmentation fault problemi

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
11 Eyl 2009 Cum 00:51:41 EEST

On Fri, 11 Sep 2009 00:23:29 +0300
S.Çağlar Onur <caglar at pardus.org.tr> wrote:

> Ben sizin yerinizde olsam önce eğer sorun süphelendiğin gibi garbage
> collector ise önce python için garbage collector'ü disable eder ve
> testleri yapar, orada sorunu tekrarlayamazsam problemi python kardeş
> içinde arar ve pisi tarafından import edilen tüm modüllerin listesini
> çıkartır sonrada pwd modülündeki hatayı bulan test kodunda hepsini
> denerdim, buradan bir şey çıkarsa önce onu çözer (bu sefer sorunlu
> modülün import ettikleri şeklinde recursive de gidilebilir), ki bu
> sorunlar pisiyi etkilemese bile python'u etkiliyor olduğundan ve hali
> [...]

  Modüllerin hepsine baktım, dbus-python hariç temizlendi, ona daha
düzgün bakacak fırsatım olmadı.

 Sorunu tekrarlaması bayağı sıkıntılı, hem deneme işi uzun sürüyor, hem
de pislikleri temizleyince sorunu her denemede tekrarlayamaz hale
geldik. Sorunu sürekli tekrarlayan ufak bir case hazırlamayı
düşünüyorum ama önce bu konu dışında halletmem gereken başka işler
var, biri benden önce yaparsa pek güzel olur.