[Gelistirici] Comar segmentation fault problemi

S.Çağlar Onur caglar at pardus.org.tr
11 Eyl 2009 Cum 00:23:29 EEST

Selamlar;

2009/9/10 Ozan Çağlayan <ozan at pardus.org.tr>:

> çok acayip bişey, Onur'la düşünüp düşünüp yeni kıyılara yelken açıp
> sonra hacı o olmazdı ki diyip başka yerlere gidiyoruz. En son seçilen
> paket sayısının 8'in katları olmadığında çöktüğü teorisini ortaya attım ben.

Ben sizin yerinizde olsam önce eğer sorun süphelendiğin gibi garbage
collector ise önce python için garbage collector'ü disable eder ve
testleri yapar, orada sorunu tekrarlayamazsam problemi python kardeş
içinde arar ve pisi tarafından import edilen tüm modüllerin listesini
çıkartır sonrada pwd modülündeki hatayı bulan test kodunda hepsini
denerdim, buradan bir şey çıkarsa önce onu çözer (bu sefer sorunlu
modülün import ettikleri şeklinde recursive de gidilebilir), ki bu
sorunlar pisiyi etkilemese bile python'u etkiliyor olduğundan ve hali
hazırda üstüne bindiğimiz platform olduğundan onları halleder,
python'u akladıktan sonra başka denizlere yelken açardım.