[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

selim ok selimok at gmail.com
5 Eyl 2009 Cmt 06:28:17 EEST

2009/9/5 Necmettin Begiter <necmettin.begiter at gmail.com>

> alias"
> ilgili
> kendim
> Arayüz ayarlarında "gizlenecek alanlar" benzeri ayar hatırlamıyorum,
> onun yerine bunların görünürlük durumlarını ilgili dosyaların
> (bug-create.html.tmpl bug-list.html.tmpl gibi) kaynak kodlarından
> kaldırmak yeterli olacaktır sanıyorum. Bahsettiğin türdeki alanların
> hiçbiri zorunlu değil, dolayısıyla görüntüden kaldırılmaları otomatik
> olarak veritabanına yazılmamaları anlamına geliyor. Basit, oldukça
> pratik ve etkili bir çözüm olacağını düşünüyorum.

Hizli bir yöntem evet, ben de daha önce ceviri yaparken cok dusundum, lakin
kirli bir cözüm olmasin derken bu günlere kadar geldik :) .

> [...]
> Ama
> Flag değil de acaba hata listeleri mi kullansak diye düşünüyorum.
> Flagların yönetilmesi gerekiyor. Bir kişi bayrak isteğinde bulunuyor
> (?), yetkili kişiler onaylıyor, vs şeklinde gidiyor olay. Ama hata
> listelerinde mesela belirli hata listelerini gruplara atamak mümkün.
> Yani 2010 için 2010 diye bir hata listesi açıp bu hata listesi
> üzerinde değişiklik yapma yetkisini geliştiricilere atamak ve aynı
> zamanda bu hata listesini herkes için görünür kılmak mümkün. (Mesela
> benim çevirilerle ilgili hatalar için bir listem var, gayet hızlı ve

Bu da olabilir tabii, ben su gece vakti tam olarak özelligi hatirlayamadim
ama anlattigina göre güzel bisi gibi :)Flag olup olmamasi cok da farketmez.

Iyi calismalar,
Selim
--
One more step for freedom: http://www.pardus.org.tr/eng/