[Gelistirici] Bugzilla (dikkat)

Necmettin Begiter necmettin.begiter at gmail.com
5 Eyl 2009 Cmt 06:58:39 EEST

2009/9/5 selim ok <selimok at gmail.com>:
> Hizli bir yöntem evet, ben de daha önce ceviri yaparken cok dusundum, lakin
> kirli bir cözüm olmasin derken bu günlere kadar geldik :) .

:)

> Bu da olabilir tabii, ben su gece vakti tam olarak özelligi hatirlayamadim
> ama anlattigina göre güzel bisi gibi :)Flag olup olmamasi cok da farketmez.

Herhangi bir hatayı açıp sayfanın en altına bak, "__ etiketini __
numaralı hataya ekle" benzeri birşey göreceksin (ben görüyorsam sen
mutlaka görüyorsundur ;)
Ondan bahsediyorum. Arama yapmayı falan da gerektirmiyor, her sayfa
altlığına konduğu için erişimi vs çok kolay.

İyi çalışmalar,
Necmettin