[Gelistirici] svn.pardus.org.tr açılış sayfası

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Eki 2009 Per 21:30:03 EEST

On Tue, 13 Oct 2009 16:31:36 +0300
Gürer Özen <gurer at pardus.org.tr> wrote:

> Eline sağlık güzel olmuş bence. Daha çok dili de destekleyebilir
> böyle.

 +1

> Thread çalmak olacak ama bir de şu "uludag" depo isminden kurtulma
> mevzusu vardı :)

 uludag adını atıp, projects diye svn deposu açıp, projeler ve uludag
içeriğini oraya taşımak mı aklındaki ? Bana böyle yapmak mantıklı
geliyor. Ancak svn depo adını değiştirmek ne kadar kanlı olacak
bilmiyorum, kim biliyor ? :)

 Geçmişi kaybetmememiz çok önemli, geçmişi kaybettiğimiz senaryolar cıs.