[Gelistirici] svn.pardus.org.tr açılış sayfası

Gürer Özen gurer at pardus.org.tr
15 Eki 2009 Per 21:45:03 EEST

15 Ekim 2009 Perşembe günü (saat 21:30:03) Onur Küçük şunları yazmıştı:

>  uludag adını atıp, projects diye svn deposu açıp, projeler ve uludag
> içeriğini oraya taşımak mı aklındaki ? Bana böyle yapmak mantıklı
> geliyor. Ancak svn depo adını değiştirmek ne kadar kanlı olacak
> bilmiyorum, kim biliyor ? :)

projeler deposunun öbür depoyla bir bağı yok, Pardus dışındaki çalışmalar
için. O ikisini birleştirmek niyeti yoktu.

>  Geçmişi kaybetmememiz çok önemli, geçmişi kaybettiğimiz senaryolar cıs.

Kesinlikle, o yüzden basit bir rename ile yapabiliriz diye düşünüyorum.
Geliştiriciler de basitçe bir svn switch komutuyla yerel kopyalarını yeni isme
ayarlar, bir daha çekmek zorunda kalmazlar.

Yeni isimler için eski tartışmaya bakmak lazım, son konuşulan fikirleri
hatırlamıyorum.