[Gelistirici] svn.pardus.org.tr açılış sayfası

Taner Taş taner at pardus.org.tr
16 Eki 2009 Cum 14:10:25 EEST

Kendi adıma konuşayım, her defasında "--ignore-externals" parametresini kullanacakmıyım kullanmıyacakmıyım ikilemini yaşamaktansa tüm dizini indirmeyi tercih ederim. Basit bir çözüm ama bana göre pek kullanışlı değil.

On Fri, 16 Oct 2009 09:45:15 +0300
Fatih Aşıcı wrote:

> [...]
>         individual
> 		       pisi
>                         trunk
>                         branches
>                                 ng
>                         tags
>                                 2.2.0
>                                 2.2.1
>         trunk
>                 pisi (svn:external -> uludag/individual/pisi/trunk)
>         branches
>                 pisi (svn:external -> uludag/individual/pisi/branches)
>         tags
>                 pisi (svn:external -> uludag/individual/pisi/tags)

Bence kullanışlı ama basit bir çözüm değil. Her yeni proje için trunk dizini yerine individual dizini kullanılması büyük olasılıkla karışıklığa sebep verecektir. Yani yeni proje oluştururken individual kullanın ama çalışırken trunk kullanın demek kafa karıştırır gibime geliyor.

https://svn.pardus.org.tr/uludag-test

altına uludag deposunun son yedeğinin bir kopyasını koydum. Denemelerinizi burada yapabilirsiniz.

--
Taner Taş <taner><pardus.org.tr>