[Gelistirici] svn.pardus.org.tr açılış sayfası

Onur Küçük onur at pardus.org.tr
15 Eki 2009 Per 21:27:35 EEST

On Tue, 13 Oct 2009 21:21:46 +0000
Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr> wrote:

> Gürer'in  çaldığı thread den bende devam edeyim bir ara Ozan şöyle
> bir şeyden [1] bahsetmişti buna da tekrar düşünsek pek güzel olacak.
>
> Zira şu anda uludag deposunun yapısı hiç iç açıcı değil...
>
> [1]http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-August/020795.html

 Bu ayırma işini yapalım, desekliyorum. Ama adını koyup bütün
dizinlerde / projelerde bir an önce yapalım.

 Şöyle bir durum var, en son pisi değişikliği ile

pisi $ du -hs *
27M     branches
275M    tags
20M     trunk

 ben her projenin tags alt dizinini almak istemiyorum, svn de sağolsun
pek leziz bir tag yapısı sunuyor. Önerdiğim senaryolar

 1) Ya her projeyi hemen aynı şekle getirelim

 uludag
	pisi
		trunk
		branches
			ng
		tags
			2.2.0
			2.2.1

 gibi

 2) Ya da tags kısmı ayrı bir dizin olsun

 uludag
	tags
		pisi
			2.2.0
			2.2.1
	pisi
		branches
			ng
		trunk

 3) Taglarla projeleri ayırmak

 uludag
	tags
		pisi
			2.2.0
			2.2.1
	projects
		pisi
			branches
				ng
			trunk

 1 numara en mantıklısı / doğrusu, ama bencilce tag çekmek istemediğim
için diğer önerileri de yazdım. Ne diyorsunuz ? 3. yöntemle de
tek tek dizin çekmekten kurtulacağım.

 Ne diyorsunuz ?