[Gelistirici] svn.pardus.org.tr açılış sayfası

Gökmen Görgen gkmngrgn at gmail.com
14 Eki 2009 Çar 15:11:46 EEST

2009/10/14 Mete Alpaslan <mete at pardus.org.tr>

> 14 Ekim 2009 Çarşamba günü (saat 11:04:36) Gökmen Görgen şunları yazmıştı:

> Karar vermek gerekir... Ben daha alınmış karar göremedim. Sonuçta ben
> yaptım
> oldu denebilecek bir şey değil....

http://liste.pardus.org.tr/gelistirici/2009-August/020795.htmlKarardan
kastın "yapsak mı, yapmasak mı?" ise burada itiraz göremedim ben. Sadece
Fatih'in fikrini de dikkate aldıktan sonra "nasıl yapsak?" sorusuna cevap
bulmamız yeterli. Eğer karardan kastın "nasıl yapsak?" sorusuysa, ozan'a
benden +1.

--
gkmngrgn ~ http://www.gokmengorgen.net