[Gelistirici] svn.pardus.org.tr açılış sayfası

Eren Türkay eren at pardus.org.tr
15 Eki 2009 Per 23:54:40 EEST

On Thursday 15 October 2009 09:27:35 pm Onur Küçük wrote:
> 1 numara en mantıklısı / doğrusu, ama bencilce tag çekmek istemediğim
> için diğer önerileri de yazdım. Ne diyorsunuz ? 3. yöntemle de
> tek tek dizin çekmekten kurtulacağım.

1. Senaryo en doğrusu gibi geliyor bana. Diğer türlüleri kafa karıştırıyor.
Her projenin alt dizinlerinde "branches", "tags" olması daha derli toplu
görünüyor. Aynı zamanda bu yapı ile istedediğimiz dizinleri checkout
edebileceğiz. Her ihtiyacımızı karşılayabildiğine göre böyle bir dizin
yapısına geçelim derim? :)