[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-Test-Takımı][2009] Alfa -- Virtualbox hatası]

Emre Erenoglu erenoglu at gmail.com
30 Mayıs 2009 Cmt 04:28:32 EEST

2009/5/29 Kubilay KOCABALKAN <kubilay at kocabalkan.net>

> 29 May 2009 Cuma günü (saat 00:46:57) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> bana
>

> Bu şekilde bir uyarı bence de mantıklı. En azından "Kurdum ama nereye
> gitti?" durumunu ortadan kaldırır. Yada kurulum sırasında/sonrasında bir
> uyarı gelebilir? "Virtualbox'u kullanmasını istediğiniz kullanıcıları,
> "virt" gurubun dahil edin." gibi mesela!

Buna benzer bir sorun KVM 'nin basinda da vardi. En azindan kullanici KVM'yi
kuruyor, ama calistiramiyordu cunku:
1) KVM grubuna dahil degildi
2) kvm modulu modprobe edilmemisti

Bunlarin sorunu icin, Wiki'de bir makale yazilsin cozumunu benimsemistik,
ama tabii gonul ister ki, kullanici kvm'yi kurunca modulu de otomatik
modprobe'lansin. virt veya kvm kullanici grubu meselesi icin ise yukarda
soylenen cozum gayet nezih.

Virtualbox kurulduktan sonra modulunu kim probe ediyor onu da merak ettim
dogrusu :)

--
Emre