[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-Test-Takımı][2009] Alfa -- Virtualbox hatası]

Kubilay KOCABALKAN kubilay at kocabalkan.net
29 Mayıs 2009 Cum 08:27:17 EEST

29 May 2009 Cuma günü (saat 00:46:57) Fatih Aşıcı şunları yazmıştı:
> Benim gönlüm menüden açılmaya çalışıldığında kullanıcı eğer virt grubunda
> değilse bir uyarı gösterilmesinden yana. virt grubunu öntanımlı yapmak bana
> mantıklı gelmiyor.

Bu şekilde bir uyarı bence de mantıklı. En azından "Kurdum ama nereye gitti?" durumunu ortadan
kaldırır. Yada kurulum sırasında/sonrasında bir uyarı gelebilir? "Virtualbox'u kullanmasını
istediğiniz kullanıcıları, "virt" gurubun dahil edin." gibi mesela!

Kubilay KOCABALKAN