[Gelistirici] [Fwd: Re: [Pardus-Test-Takımı][2009] Alfa -- Virtualbox hatası]

Fatih Aşıcı fatih at pardus.org.tr
31 Mayıs 2009 Paz 23:26:41 EEST

On Friday 29 May 2009 00:46:57 Fatih Aşıcı wrote:
> Benim gönlüm menüden açılmaya çalışıldığında kullanıcı eğer virt grubunda
> değilse bir uyarı gösterilmesinden yana.

Hem otomatik modül yükleme hem de virt grubuna dahil değilse içinde "Join virt
group" gibi bir buton barındıran bir uyarı penceresi çıkaracak bir wrapper
yazdım. Kendisi burada[1]. wrapper virtualbox'a özel değil. kvm için de
kullanılabilir ama test etmedim. kvm ve virtualbox için yazılacak bir wrapper
içinde aşağıdaki gibi bir satır ekleyeceğiz:

[ -x /usr/libexec/virt-wrapper ] && /usr/libexec/virt-wrapper kvm || exit 1

Böyle kullanırsak virt-wrapper'a bağımlılık da yazmayız. kvm'ye pyqt
bağımlılığı gelsin istemiyorum. virt-wrapper'ı öntanımlı olarak CD'ye
alabiliriz.

[1] http://svn.pardus.org.tr/projeler/virt-wrapper